SALT PAPER

2014-05-26 @ 18:29:00

detta är mitt senaste inköp. flera kommer senare i veckan som ni ska få se. dessa shortsen är sååå himla fina men egentligen liite för simpla för att kosta 1900kr kan jag tycka. jag måste fundera ordntligt. jag har tappat alla spärrar. 
 
däremot vann jag en otroligt fin sak på en av mina absoluta favoritbloggar! blev så lycklig när jag läste mailet. har spanat i den i flera månader men priset har varit för saftigt. ni får se vad det är senare i veckan också. 
 

Kommentarer
Postat av: FASHION BY IDAG

riktigt snygga shorts, men kan hålla med om att det är väldigt dyra för att vara så pass enkla! du får sy ett par själv :*

säg inte att du vann Acnesjalen från Ellens blogg????

http://glossfashion.com/fashionbyidag

Svar: Tack!! As jag tänkte det först men det blir inte lika bra, hehe! Jo hihihi:)
mswestin

2014-05-27 @ 11:34:17
URL: http://glossfashion.com/fashionbyidag
Postat av: Amanda

Vila har ett par väldigt likadan just nu för 149! :-)))

2014-07-22 @ 16:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0