LEATHER SKIRT

2014-05-07 @ 21:20:00

jag är såååå glad att jag hittade denna inne på hm i min storlek. den är slutsåld på nätet (förutom strl 36) och i butik är det bara stora storlekar kvar. den blir din för 200kr och den är helt perfekt! det enda som skulle göra den mer perfekt är om den hade varit i äkta skinn (finns på hemsidan för 800kr) men tyvärr inte min budget denna månaden. jag längtar iaf tills jag kan bära den!
hörrni jag är sjuk och har varit det sen i lördags så jag har inte hunnit ta några nya outfitbilder men det kommer tas fler snart!
 

Kommentarer
Postat av: Martine Sorthe

Fantastisk skjørt! Hvor fra? Ser ingen link?

Svar: Den är från hm :)
mswestin

2014-05-08 @ 08:13:49
URL: http://martinesorthe.vixen.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0