ON MY MIND

2014-03-31 @ 22:58:00

knut, knut och åter knut. jag har äntligen (efter två dagar av provande!) listat ut hur man syr en sådan tshirt. jag har gjort ett prov till en klänning som jag är sjukt nöjd med. kommer sy flera färger. nästa steg blir en liknande kjol som den svarta på bilden ovan. för inte fan tänker (har jag råd) att hosta upp 2300kr för en kjol. ne-he. tshirten kommer från back och kostar 1000kr btw. lite väl för en tshirt med råa kanter tycker jag. denna månaden har jag inte pengar kvar till dyra inköp. alldeles för mycket utgifter på samma månad. men som tur är så finns det inget just nu som jag "måste ha".

Kommentarer
Postat av: FASHION BY IDAG

Wow, kan du inte visa steg-för-steg hur du gör?!

http://glossfashion.com/fashionbyidag

2014-04-09 @ 18:20:01
URL: http://glossfashion.com/fashionbyidag
Postat av: Ann-Sofie

When will you start blogging properly again? I am hungry for your posts! :)

Svar: I dont know..soon i hope:) you're so sweet!
mswestin

2014-04-16 @ 15:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0