NEW IN

2014-03-02 @ 20:49:42

bland annat detta har jag hunnit skaffa mig denna månaden (förutom parfymen som jag fick av älskling) nu är det väl kört resten av månaden men jag är så nöjd så. ska bara ha två blusar från hm sen är jag game. de långa shortsen i satäng blir minst sagt perfekta i sommar. likaså skinnshortsen. kommer nog användas lite för mycket. har köpt den mest perfekta stickade långa koftan från cubus också. hittade dock ingen bild att visa. stella mccartney väskan köpte jag igår. äntligen! är så jäkla nöjd! 

Kommentarer
Postat av: Martine Sorthe

Vesken er bare perfekt. Synes også kjolene fra Bikbok er over gjennomsnittet godkjent av de.

2014-03-02 @ 22:27:55
URL: http://martinesorthe.vixen.no
Postat av: lisa

vart kommer shortsen ifrån?

Svar: Bikbok!!:)
mswestin

2014-03-03 @ 10:14:27
Postat av: Julia

oohhh vart är dom långa shortsen ifrån ellen?!

Svar: Dom är från bikbok:)
mswestin

2014-03-03 @ 14:36:32
URL: http://www.dyirap.forme.se
Postat av: Olivia

Vart kommer kappan ifrån? :) kan du tipsa om svarta kappor samt andra vårjackor i ett inlägg? Skulle vara toppen då du är en otrolig inpirationskälla!! Avgudar din stil :)

Svar: Den svarta från monki och trenchcoaten från zara. :) jag har ju inte hittat några snygga vårjackor (endast dessa) men kan spana lite och förhoppningsvis skriva ett inlägg:)
mswestin

2014-03-03 @ 15:58:23
Postat av: Anonym

vart finns skinnshortsen? :D

Svar: hm :)
mswestin

2014-03-05 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0