LEATHER JACKET

2014-06-23 @ 19:43:00

Fick äntligen tag på min just nu dröm i skinnjackeform. jag har letat efter den enda sen jag första gången såg den på columbine smille och jag har mailat varenda person jag kunnat hitta som har den och frågat om jag kan få köpa den för 4000-5000kr men ingen vill sälja den. den kostade väl typ 2000kr ny. tillslut hittade jag den på ebay från spanien (LYCKA) och köpte den direkt. var osäker på storleken men den sitter bra. lite trång vid ärmhålet men det töjs väl ut hoppas jag. personen som hade bara använt den ca 5ggr så den är som sprillans. ah nä jag är så himla nöjd. kan tipsa om att det dykt upp en auktion på en annan 34 på tradera just nu som tar slut på ons om någon är lika desperat som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0