VÅRKÄNSLOR

2014-01-22 @ 21:25:51

sneakers - & other stories, 950kr
 
ett riktigt spontanköp men hur snygga är inte mina nya sneakers? sprang på dom tidigare i veckan och köpte dom direkt. har aldrig känt känslan "jag bara måste ha" om ett par sneakers innan så det va nog därför jag köpte dom också. för det är inte vad man behöver nu egentligen men jag är övertygad om att ifall jag väntar kommer dom ta slut. det va bra pris på dom också. älskar att ha ankelkorta byxor till. sååå fint. bilderna vart väldigt mörka så jag tycker inte att dom ger dom rättvisa alls tyvärr. jag har alltid bloggandet i bakhuvudet men i dessa årstider är det inte kul att fota outfitbilder..

Kommentarer
Postat av: My Thulin

oh va snygga :D

2014-01-26 @ 18:45:41
URL: http://glossfashion.com/mythulin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0