OFF SHOULDER

2013-10-01 @ 21:30:02

blus/nelly
 
sneak peak på min nya blus från notion 1.3. så jäkla snygg.. blev dock lite osäker och funderade på att byta till vit men det fanns inte i min strl så jag slapp välja. vad skönt då. beställde nyss ett par skinnbyxor i äkta skinn från hm. får hoppas att dom passar. ibland har jag 34 och ibland 36 lite beroende på men det fanns bara 34 kvar så jag håller tummarna.
 
kom precis hem från mormor. blev en kort och intensiv dag. har inte träffat mormor på ÖVER ett år. så illa! fina lilla mormor fyller 85 år idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

hur mycket ville du ha för den?

Svar: jag kommer isåfall att sälja den för 2500 som jag köpte den för!
mswestin

2013-10-11 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0