DAILY MAKE UP

2013-10-23 @ 19:37:00

foundation chanel vitalumière "20 clair". powder clinique "20 invisible blend". concealer make up store "cover all mix". blush make up store "nut". eyebrow color make up store "tri brow". mascara lancôme "hypnôse". bender shiseido. brusches make up store 367, 110. sephora 100, 110.
 
jag är sjukt nöjd med mitt smink jag har just nu. älskar alla dessa produkter. har provat mig fram väldigt mycket på senaste när det gäller smink. jag har 4 olika foundations som jag kör på men just nu är det denna. pudret är jättebra, funkar till alla foundations. ögonfransböjaren är den bästa jag någonsin provat och även dessa rosa borstar från sephora är fantastiska. dessa produkter använder jag varje dag minus concealern som jag bara använder när det verkligen behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0