TRISS I GRÅTT

2013-11-06 @ 21:14:25

weekday, lindex, hm trend
 
jag älskar stickade tröjor som är gråa. eller jag älskar allt som är grått! dessa tre är mina senaste favoriter. riktiga budgetfynd allihopa! den till vänster kommer från weekday 500kr, den till höger är från lindex, 250kr och den nedersta hm trend 500kr och den är en acneinspirerad tröja som nog är min absoluta favorit just nu. ingen av dom innehåller akryl! eller den första innehåller liiite men av erfarenhet så vet jag att denna inte kommer att noppra. akta er för akyl om ni stör er på att tröjan tappar form, nopprar eller blir allmänt ful efter ett tag. jag är noga med att kolla vad plagg innehåller innan jag köper.
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Dog lite för tröjorna från lindex & hm! Vet du om man kan få tag i de online på ngt sätt?

Svar: den från lindex finns online här http://www.lindex.com/se/dam/oeverdelar/troejor-cardigans/7018166/Troeja/?styleId=49162077 men den från hm hittar jag inte. den är alldeles ny
mswestin

2013-11-06 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0