CARIN WESTER REVA BOMBER JACKET

2013-11-04 @ 20:10:00

bild snodd från camilleovertherainbow.com
 
japp. här har ni min nya sköning. hittade den för 3000kr på blocket och så var den min. den är från förra året. har suktat efter den sedan dess. jag gillar nämligen inte årets version av den med guldig dragkedja!!! jag är såååå nöjd! längtar tills min kamera kommer så ska ni få se mer bilder.
 
förresten ni sm var sugen på min ullkappa från acne så finns det ute en exakt likadan på blocket här. vet inte om den finns kvar men värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: Maria

Å avis, här säljs en till Reva på Blocket, synd att man inte är storlek XS :(

http://www.blocket.se/stockholm/Carin_Wester_Reva_Bomber_Jacket_50441137.htm?ca=11&w=1

2013-11-05 @ 15:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0