BRANDOS

2013-11-05 @ 18:17:00

bilder från emmas mode/brandos.
 
jag har på senare tid, närmare bestämt sedan jag samarbetade med modegallerian och gjorde veckans shoppingtips för chic uppmärksammat en hemsida som säljer skor vid namn brandos. den sidan har verkligen allt. dessa skor har jag gått och suktat efter från tiger of sweden och dom finns på sidan till ett bättre pris än på t.ex nk/åhlens city. dom har de flesta skomärken skulle jag vilja påstå. dom har just nu en tävling så dessa skulle jag slå till på direkt om jag vann! tycker dom är fruktandsvärt snygga!
 
jag köpte ju mina moonboots på brandos som jag visade er i det här inlägget. direktlänk till dom hittar ni här. sidan har snabb frakt och väldigt bra kundservice! rekommenderas varmt.
 

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

hej! är det denna acneinspirerade jackan du har? http://www.ebay.co.uk/itm/Women-oversized-faux-shearling-fur-jacket-loose-fit-coat-black-One-S-M-UK-4-12-/400566526445?pt=UK_Women_s_Coats_Jackets&hash=item5d43a021ed

tack för en inspirerande blogg! kram

Svar: hej! jamen det är det nog. den var sjukt lik iaf:) tusen tack! kram
mswestin

2013-11-05 @ 20:23:29
Postat av: Brandos

Tack för ditt bidrag till tävlingen på Skobloggen. Lycka till!

2013-11-07 @ 09:58:13
URL: http://www.brandos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0