6 MAJ

2011-05-06 @ 13:18:00

Karin Bylund har ju piercat näsan såg jag NU?! Det var uppenbarligen ett tag sen men ändå. Sjukt snyggt. Minns när hon skrev "ska jag göra det? vad tycker ni?" blabla och jag bara GÖÖÖÖÖÖÖÖR DEEEEEEEEET!
Nu blev jag återigen sugen på det. Ni som är trogna läsare vet att jag velat göra det jävligt länge nu. Jag vågar inte + att jag är jätteemot piercings i ansiktet för det blir ett hål där sen som inte försvinner. Jag får nöja mig med min fejkring, haha!
Nu ska jag till stan med mami så outfitbild kommer upp när jag är hemma igen. Puss

Kommentarer
Postat av: maja

du passade med näspiercing tycker jag! :) jag har haft det i ca 2 år och hålet syns nt speciellt mycket, när jag inte använt piercingen på en och en halv månad ungefär så syns hålet knappt, och jag har hört att det växer igen fint, ville bara säga de :) kram

2011-05-06 @ 19:12:26
Postat av: Ellen

taaack men det tycker inte jag att jag gör. isf hade jag haft det nu haha:) okeeej men tack för att du sa det, då vet jag :) kram

2011-05-06 @ 20:00:04
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: a

vad är det du har för piercing i örat ? jätte snyggt!

2011-05-07 @ 00:52:31
Postat av: minna

jag hade ring i näsan förut men tog ut det för... 2 år sen eller ngt och det syns inte ett piss nu så kör hårt!!

2011-05-11 @ 16:27:52
URL: http://minnap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0