SOON TO BE MINE

2011-05-19 @ 17:52:00

Beställde precis denna godsaken från nelly.com. 299kr och det är gratis frakt. Hur soft som helst. Nu får vi hoppas att dom är sköna för att vara 12,5cm vilket jag tkr är för högt egentligen. Men dom ser inte överdrivet svåra ut att gå i iaf. Jag älskar att dom är så udda! Har varit på jakt sjukt länge efter ett par beiga pumps men alla är ju så förbaskat hårda och osköna. Scorett har ju fått in ett par som finns i butik nu och det var det värsta jag någonsin haft på mina fötter utan att krydda. Fyfan vad osköna alltså. Dessa ser på något sätt så jävla sköna ut. haha! Vi får väl se om det stämmer!
Såg nu att jag köpte det allra sista paret för dom var slut direkt efter. Jag hade sån jävla tur att det fanns en 38a kvar när jag kollade hemsidan! yeeeeeeees lucky day

Kommentarer
Postat av: felicia

jag har ju ett par sånna, jag tkr dem är ganska så sköna å lätta att gå i. Så du kommer nog gilla dem ! :D

2011-05-19 @ 20:15:37
URL: http://akerstroms.devote.se
Postat av: Emmy

Åh jag vill ha ett par sådana ! dock hittar jag bara dom bruna på nelly, har du lust att länka dessa? :)

2011-05-19 @ 22:51:52
URL: http://nattstad.se/onlyemmy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0