PÅ TRAPPAN

2011-05-09 @ 10:03:00

Igår när jag skrev att jag inte skulle blogga på ett tag menade jag ju såklart inte på hela dagen utan bara några timmar. Jag försökte verkligen men det var något fel på blogg.se för det gick inte att pubicera inläggen. För mig gick det inte iaf. Jag testade på typ alla våra datorer! Nu är jag tillbaka iaf. Detta är gårdagens outfit. Jag och typ ca 15 pers till var vid ip och körde brännbolloch kubb igår. Fan vad det var kallt på kvällen! Aja nu hinner jag inte snacka mer för jag ska till farmor och farfar och olja in deras altan och sedan, om jag hinner, träffa en kompis! Puss
Tröja Monki Byxor Zara Jacka Vinyl Skor Converse Solglasögon HM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dessa bilder är såå snygga, aaa vill bara ha rött hår direkt.. Men fan jag är så feg, har brunt nu men så som du har det vore jävligt coolt. Men är nog för mesig för att sticka ut så. :P

2011-05-13 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0