MÖTE

2011-05-04 @ 20:35:00

Idag har jag varit på möte på willys och fått reda på att jag inte kommer börja jobba förens lite innan midsommar då vi ska gå igenom en massa saker och sådär. Jag som trodde jag skulle börjat i april. Jättesegt verkligen. Hur ska jag kunna överleva om min första lön inte kommer förens i slutet av juli? Hjeeehheheheelp. Nejmen ärligt. Fan.
Är för lat för att söka nytt för jag tycker det är så skönt att vara hemma men va fan det här funkar ju inte. Måste ta ur tummen ur röven..trisst för den sitter så bra där. Det är enklast så liksom.
Tröja HM
Byxor Ginatricot
Skor Converse
Jacka Fått av mormor

Kommentarer
Postat av: kale

jag skulle rekommendera dig att söka jobb som telefonförsäljare just pga de anställer löpande :)

2011-05-04 @ 21:28:06
Postat av: m

jag jobbar med på willys:) sitter du i kassan?

2011-05-04 @ 21:35:42
Postat av: Ellen

m: jasså vilket willys då?:) sitter är fel ord, men jag ska sitta i kassan.

kale: ja jag vet det men telefonförsäljare och donken är det saker jag vägrar arbeta med. Fick jobbet som teleförsäljare i vintras men tackade nej. sitter hellre hemma då

2011-05-04 @ 21:50:41
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: m

i falkenberg, halland:) så långt från dig! men hoppas du kommer trivas:)

2011-05-05 @ 11:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0