MINA FAVORITER

2011-05-24 @ 17:37:00

Följ min blogg med bloglovin
Tja fan! Hur är läget med er? Med mig är det iaf bra! Har övningskört på väg idag för första gången (det va typ 2 gången jag övningskörde) Ska börja ta ur tummen nu alltså. Det här funkar ju inte. Måste ju ha körkort före lillasyrran (13år) eftersom det är kört att få det innan lillebror med tanke på att han redan har det. Herregud vilken ångest. Jag har klippt gräsmattan också! Mina föräldrar hetsar ju sönder mig till att hjälpa till hemma eftersom jag bor gratis och inte jobbar. Får ju sommarlov förresten. Jobbar bara v. 30-33. Skönt somfan!
Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: hedda

älskar de beiga

2011-05-24 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0