GLIDA RUNT HÄNGA RUNT LÅNA PENGAR

2011-05-12 @ 20:25:00

Det är väl vad man får göra these days.
HAHAHHA. Bilden på mig. Här är ett bevis på hur ofotogenisk jag är. Och detta var den bilden som blev BÄST. Hajjar ni eller? Och varför sitter jag som en pösmunk? Jag bara "fanny ta kort på mig nu" Och så blundar jag och slickar mig runt munnen...Hur tänkte jag nu?
Har hängt på stan hela dagen idag men fanny. Kollat affärer. Skapat sig nya behov och begär men fick inte med mig nåt. För plånkan är ju tom. Buhu stackars mig. Hittade 2 sjukt fina bh:ar som jag funderar på att köpa ändå. Måste ha en ny mascara också. Och hårfärg. Och nu till mitt största i-landsproblem genom tiderna: Vad ska jag göra med mitt hår? Dra en fet sidecut och köra en galen tatto i den. Nee. Men det hade varit nice ändå. Fast INTE på mig. I alla fall. Har tänkt i en vecka konstant utan att komma fram till något vettigt. Rött eller brunt är den stora frågan. Är sugen på att gå tillbaka till brunt, det vore soft. Men det är för vanligt. Jag vill sticka ut. Finns tyvärr jättemånga nackdelar med rött hår ska ni veta. Det är sjukt jobbigt att underhålla, färgar av sig på mina kläder och på älsklingens kudde (färgbomben), Får ful färg i solen, jättesvårt att välja kläder osv osv etc etc. Tyvärr tycker jag det är så jäkla snyggt med rött hår men dessvärre inte lika fränt på mig men så är det ju alltid. Sällan jag trivs med mig själv. Idag när jag stod och kollade hårfärg så hade dom sänkt priset på min bruna hårfärg jag kör med..var det menat för mig kanske? Ska sova på saken. Fast det lutar åt brunt. Tack för mig denna torsdagskväll. Hej

Kommentarer
Postat av: Moa

du har sjukt fint hår. vad använder du för produkter och hur har du fått det så långt? hur är det klippt? uppklippt eller allt lika långt? kram uppskattar svar! :)

2011-05-12 @ 20:39:13
Postat av: Sara

Tycker du har jätte fint hår så som det är nu! Du är absolut en av dem som verkligen passar i rött, inte alla som passar i det inte!

Jag tycker därför du ska fortsätta köra på rött, i allafall ett tag till. Brunt är som du säger ganska vanligt, roligt att sticka ut en smula :)

Måste också tillägga att jag tycker den röda bikinin med tanden på till ditt röda hår är jätte fränt, schysst matchning liksom! Go for red! HUGS!

2011-05-12 @ 20:48:13
Postat av: ida

Hej!

jag tipsar kända och okända bloggare om en kläddesigner i Stockholm som heter Camilla Wellton. Våga gå in och kolla hennes sida och se, våga se nya sidor av dig själv!!

www.camillawellton.com

2011-05-12 @ 21:20:22
URL: http://idaz.webblogg.se/
Postat av: ftfvv,

jag är också rödhårig, sjukt jobbigt med vissa färger till och man känner sig lite handikappad när det kommer till garderoben. Var rödare i håret förut, men det du kan göra är att du kör i en annan röd färg som inte är lika röd, lite mer åt det bruna hållet, men ändå rött. Du nämnde nyligen att du kände dig ensidig med ditt röda, men det tycker jag inte alls att du ska känna, i början precis när jag färgade så kände jag att det var skitjobbigt att matcha min vanliga stil, men tycker inte alls det efter att jag bytte nyans till lite brunare, men med väldigt mycket rött i fortfarande, typ mahogny. Rött är skitsnyggt! Är blond egentligen, känner mig jättetråkig i det, så jag förstår vad du menar med ångesten till att bli brunhårig igen, men tycker att både brunt och rött är jättesnyggt!

2011-05-12 @ 22:58:34
Postat av: emelie

RÖÖÖÖÖTT!!

2011-05-13 @ 01:28:27
Postat av: Sara

Älskar ditt hår, så jädra snyggt!!! Ha en fin fredag :)

2011-05-13 @ 09:36:53
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Ellen

moa: jag använder inga speciella produkter. Jag är helt orädd om mitt hår och det är slitet som fan. Klipper det gör jag aldrig så jag vet inte hur det är klippt men inte uppklippt iaf. kram

sara: Tack så hemskt mycket! :) kram

ftfvv: jaaa jag vet, jag har en färgbomb som heter mahogny men den tycker jag tyvärr är för brun. Jag vill ha det som det är nu bara det att i solen blir det FÖR rött, haha.

sara: tack så jättemycket! :) detsamma detsamma:)

2011-05-13 @ 11:05:24
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är så snygg! vart har du köpt dina örhängen ifrån? :) jättefina!

2011-05-14 @ 10:49:08
Postat av: Ellen

tack så mkt:) i thailand tyvärr. iaf spiken. dom andra är från punkt shop!

2011-05-14 @ 14:21:17
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: maja

hejsan westin, är de en fejk töjning? isf vart har di köpt den?

2011-05-15 @ 19:06:52
Postat av: Ellen

tja! ja det är det. i thailand;P

2011-05-15 @ 19:27:33
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0