CORAZON

2011-05-03 @ 18:18:08

Idag har jag verkligen försökt ta tag i det här med ögonsminkningen, ni har ju tjatat flera av er att jag ska lägga ut video och jag spelade in en idag (med sminkningen på bilden) som blev på tok för lång och stor samt fel filtyp så det går inte att lägga upp den men jag ska göra mitt bästa, ska få hjälp av min bebis så vi löser det! Annars gör jag bara en ny med en annan kamera! Hela outfiten kommer upp lite senare. Ska nämligen iväg nu!
En till sak: YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS! Jag såg inte ut som en tant i lockigt hår idag!  Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar efter en video! :)

2011-05-03 @ 19:31:44
Postat av: hanna

fina lockar, använder du locktång eller plattång? blev väldigt bra iaf du passade fint i det :)

2011-05-03 @ 22:01:03
Postat av: Ellen

tack! :) använde en plattång :)

2011-05-04 @ 08:42:28
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: LINDHSE - svart bälte i shopping! -

Hejsan! :D jag har letat och letat och kollat på din blogg men inte hittat det jag sökte efter...



Hur gör du så att du får 2 bilder åt olika håll :)?

Använder du dig av photoshop eller andra program :)?



Hoppas på svar!



/Lindshe

2011-05-07 @ 10:08:29
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0