SMOKEY EYES

2011-03-27 @ 12:14:00

Jag glömde att jag skulle visa sminkningen från i fredags. Ursäkta moggebilden.
Jag har aldrig använt mig av dessa färger, tyckte jag såg konstig ut i det. Det är den svarta och gråa som jag köpte samt en vit.
I helgen har jag varit hemma sammanlagt 30 min hittills så bloggen har fått lida men jag hoppas ni har annat för er än att läsa min blogg så det är säkert okej för er hoppas jag. Jag är äckligt trött men jag är inte bakis, det är jättekonstigt. Tidsomställningen förvirrade mig nåt förjävligt igår. Allt stängde två ist för tre också. Men jag hade jättetrevligt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du på läpparna på bilden? :)

2011-03-27 @ 18:40:29
Postat av: Ellen

ett läppstift från viva la diva, nude beige:)

2011-03-27 @ 18:44:14
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0