VÄXJÖ

2011-03-03 @ 22:18:00

Sådärja. Nu är jag framme i Växjö igen då. Var ett tag sen. I november. Well, jag orkar inte sitta vid datorn nu när jag äntligen träffar Daniella så även detta inlägg är tidsinställt!
Uppdateringen kommer inte vara speciellt tät nu när jag är här så ni vet om det. Kanske ett/två inlägg per dag.
Vi hörs imorn i alla fall!
UPDATE: Kmr inte hinna göra ngt inlägg imornbitti men jag kommer att följa med Daniella till skolan imorn iaf, wheeey! Sen får vi se vad som händer. Vi ska på någon slags modevisning på kvällen och sen ska vi ut efter det!

Kommentarer
Postat av: Gina

Men herregud vilket vackert halsband! Vart har du fått tag på det? Trevlig helg!

2011-03-04 @ 17:52:57
URL: http://ginagrans.com
Postat av: Henningsigrun

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-09-29 @ 14:54:33
URL: http://henningsigrun.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0