KEEP UP WITH ME AS WE LOSE CONTROL

2011-03-17 @ 22:35:40

Stack lite spontant och tränade..mamma ropade och sa "jag sticker och tränar nu" ahfan jag är på skrek jag och skyndade mig..så kom den.."bussen går om 5" wtffff busss? Vår bil är tydligen trasig och pappa har tydligen flyttat ut i garaget för han tror att han kan meka..phaha. Den andra har vinterdäck och är allmänt olaglig att köra med, nejmen den är inte besiktigad el vad det heter. Tänk vad jobbigt det kan vara ibland. Jag har blivit så FRUKTANDSVÄRT lat. Vad är det med mig? Orkar inte ens gå till tåget som tar 10 min..eller jag "pallar" inte. Jösses..

Kommentarer
Postat av: Normann

Hvor er shortsen fra? :)

2011-03-18 @ 00:24:09
Postat av: Ellen

bikbok:)

2011-03-18 @ 10:27:15
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Lilian

jag har också hört att dom ska finnas på bikbok men dom finns inte kvar nånstans!!! blir galen älskar dom, men ska tydligen finnas liknande på topshop. måste hitta :D

2011-03-18 @ 12:46:07
Postat av: Ellen

nej jag vet dom tog ju slut direkt!! aa jag har också sett det:D

2011-03-18 @ 14:45:33
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0