FOR MY HAIR

2011-03-12 @ 09:34:00

"kan du lägga upp ett inlägg om allt du använder i ditt hår tex schampo balsam inpackning och värmespray volympuder osv :) uppskattas!"
Självklart kan jag det. Har inte ens tänkt på det för jag är ingen "hårtjej" och kan väldigt lite om hår därav mitt äckliga hö till hår.
I vanliga fall använder jag ett schampoo som heter matrix biolage, de två första flaskorna men nu när jag färgat håret använder jag elvitals för färgat hår. Använder en hårinpackning från björn axén.
Till styling använder jag redken efter att jag duschat för att sedan föna håret och få mer volym, torrschampoo från proffs (använder sällan) men det är bra. Björn Axén styling powder rekommenderas starkt. Det är torrschampoo och volympuder i samma produkt. Fantastisk. Bobbys hårspray, Osis Dust it kan jag verkligen rekommendera också, otroligt bra för volym och sedan saltvattenspray från proffs (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0