the dress

2011-06-25 @ 20:38:55

Nyligen hemkommen från öregrund. Orkar inte ladda upp bilder, kanske gör det imorn. Det blev knappt några knäppta tyvärr. Men här har ni min midsommarklänning iaf. Från bikbok. Rätt old. Jag tyckte det var jättetrevligt i alla fall. Vi åt god mat, dansade runt stången och kröka hela dagen. På kvällen är det lite oklart vad vi gjorde men det var 21 resp 24 årsgräns på ställena som dom körde stenhårt på. Det går inte att återberätta en kväll faktiskt. Har försökt ett tag nu men jag tog bort allt. Lät helt sjukt, ahah. Nu får jag besök av min man så jag ska ha lite quality time med honom eftersom jag åker till rhodos imorn. Men det blir en update innan dess. Be sure. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0