sometimes i feel

2011-06-04 @ 22:04:00

Jag känner mig sjukt dålig i magen. Gör inget annat än att gå omkring och prutta så någon utgång blir det inte av. Vore förjävligt att göra det någon annanstans än hemma.
Har precis sytt in ett par tiger jeans till min syrra (också en gåva från mickan) så sofia blev skitnöjd med resultatet och kommer att använda dom nu när dom inte var lika utsvängda längst ner.
Idag när jag hälsade på henke så mådde han fan inte bra, det ska jag inte säga, men han var hyffsat pigg iaf, även om han knappt kunde prata med mig (hans halsmandlar är typ bara två sår) vet inte varför men...Fick iaf hopp om att han skulle bli bättre när jag lämnade honom men han berättade nyss att dom var tvungen att åka till akuten i danderyd och där blev han sedan ivägskickad till karolinska. Han kan inte ens svälja vatten längre och måste få dropp. Är sjukt orolig faktiskt. Buuuu. Min priiiiiiins.
Nu ska jag och syrran snart kolla på..hmm va hette den..w8. Änglagård tredje gången gillt var namnet.
Är förövrigt sjuuuuuuukt avis på alla som är på summerburst nu. Vill också. Well, Hörs later on

Kommentarer
Postat av: helene

magen blir mycket mindre bubblig om man inte äter pasta ris och bröd, eller andra kolhydrater. Det är ju tråkigt om man ska sluta med det helt och hållet, för man lever ju bara en gång;) Men jag äter bara kolhydrater ungefär en måltid om dagen och min mage mår så himla mycket bättre! :D

2011-06-04 @ 22:23:01
Postat av: Ellen

jaaa jag har också hört det men jag har inte riktigt tagit åt mig det för jag älskar pasta och potatis och bröd, hähä. Men om det funkar för dig så lär det ju göra det för mig också! Helt klart värt ett försök. tack för tipset;)

2011-06-04 @ 22:26:25
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Emma

Vart är toppen du har på dig på bilden ifrån? :D jättefin. Hoppas du mår bättre snart!

2011-06-05 @ 01:21:39
Postat av: Ellen

det är en skjorta från weekday:)

2011-06-05 @ 11:14:21
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Alin

very nice!

Postat av: Alin

very nice pictures!

Postat av: Anonym

I vilket program gör du dina bilder i? :) Grym blogg!

2011-06-07 @ 14:09:40
Postat av: Ellen

lite olika program men denna bilden är gjord i photoscape:)

2011-06-07 @ 15:40:48
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0