about

2011-06-19 @ 19:27:00

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: svart
färg 2: beige
färg 3: turkos

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: jajamensan
Fått ditt hjärta krossat: nej!
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja!
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja men inget elakt!
Kysst en kompis: ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: vet inte. hatar mitt namn men gillar samtidigt att det inte är så vanligt.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag var ute och härjade
Vilken tid vaknade du idag: 5 vaknade jag ett tag för bebis va sjuk men somnade om och vaknade 10
Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade på hem till midgård!
Någonting som du längtar till: rhodos!
Senaste gången du träffade din pappa: några timmar sen..
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: skulle vilja åka till new york och plugga mode design
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: tror det faktiskt, haha
Vad gör dig irriterad just nu: att min bebis e sjukis
Långt eller kort: sjukt oklar fråga. långt!
Vad gillar du gällande dig själv: min starka vilja och min kreativitet.

DIN FÖRSTA:
Operation: det blir ingen har jag bestämt mig för.
Piercing: i tungan
Tatuering: en text på revbenet
Bästa vän: hanna
Sport: fotboll
Husdjur: ska fan köpa en mops!
Vaccination du minns: stelkramp?
Förälskelse: en idiot tyvärr :/

Alkohol du drack: jägermeister

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: pass
Kramar eller pussar: båda
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: romantisk
Tatueringar eller piercingar: om man tittar på mig kan man tro piercingar...men jag säger tatueringar!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

ha en bra kväll :)

2011-06-19 @ 21:53:58
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: hanna

du är så jäkla snygg! :)

2011-06-19 @ 23:03:38
URL: http://hanason.blogg.se/
Postat av: Malin

i neeeed help!! vad ska man ha på sig på midsommar? det ska regna och är inte direkt "blommigklänningtjej" :) tips vore kul!

2011-06-19 @ 23:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0