jag har det bra

2011-06-28 @ 20:53:33

Tja! Har haft svårt att gå in på datan. Inte riktigt det som lockar på semesten men nu är jag här. Det är ca 35 grader här på dagarna och vi ligger bara på stranden hela tiden. Hotellet ligger 50 meter från havet och det är underbar mat. Helt sjukt. Var inställd på sunkmat i grek men nej. Sitter just nu på blue lagoon med live musik så jag hör inte ens vad jag själv tänker. Älskling jag tänker på dig ändå. Fast jag inte hör. Men jag ser dig i huvudet.
Ja det var väl allt. Bilden är tagen idag vid poolen. Jag ska försöka uppa någon mer dag! Ha det bra tills dess.
Hugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är storlekarna i den bikinin??

2011-06-28 @ 21:35:47
Postat av: alle

vad står det på din tatuering?

2011-06-30 @ 02:08:30
Postat av: Anonym

vet du ¨ått ställe där man kan köpa en såndärvinly jacka som du har? finns inte på internett :( jätte fin är den värkligen!

2011-06-30 @ 16:14:23
Postat av: Style Encounters

Style Encounters, ett nytt koncept baserat I London där läsare kan köpa saker som kanske inte går att få tag på I Sverige, kläder, smycken och inspiration. Just nu i uppstartningsfasen men mycket på gång! Exempel på vad som kommer finnas är billiga Levi’s shorts, populära halsband med patronhylsor och mycket mer!



http://style-encounters.blogspot.com/

2011-06-30 @ 21:01:51
URL: http://style-encounters.blogspot.com/
Postat av: ellen

jag vet inte hur storlekarna är men jag har vanligtvis s i kläder. i denna bikinin har jag xs i överdelen och s i underdelen:)



nej tyvärr, jag vet bara på ohlssons i växjö där jag köpte den. Tror den finns kvar där till och med, fast det var typ 3 år sen jag köpte den. den fanns det sist jag va där iaf :)



kolla kategorin "frågor" så har jag besvarat frågor om min tatuering :)

2011-07-05 @ 08:58:13
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0