!&%("?!

2011-06-04 @ 17:11:41

Hemma nu. Fick ett par jeansleggings bland annat av mickan för att dom "sitter fult" på henne vilket jag vet att dom inte gör. Aja, rånice iaf. Har legat i skuggan hela dagen nu när det varit så fint för min pojke är sjuk och kan inte ligga i solen, perfekt att ligga i skuggan på årets finaste dag hittills!!!!!!!! aja men det var värt att få ta hand om sin älskling. Kollade mig själv i spegeln och såg till min stora förvåning (not) en jävligt onödigt fläskig mage. Ett extra bildäck. Jävligt onödigt att gå omkring och bära på för att uttrycka det milt. Har inte tränat på väldigt länge eftersom jag varit sjuk etc osv osv och jag har JÄTTELÄTT för att bli tjock om bara magen och kärlekshantagen typ. Blir inte tjock på ben och armar osv utan bara just på magen. Ohett somfan. Några chips blir det inte tal om på ett bra tag, ingen onyttig mat heller..men alkoholhaltiga drycker kan få vara ett undantag då.
Förresten så köpte jag en halv bikini igår. Letade som en jävligt tokig sak efter underdelen men den finns ingenstans i min storlek så jag får väl beställa den från internet och sen visar jag den. Om jag inte bestämmer mig för att lämna tillbaka den.

Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas din kille blir bättre snart iaf :) trevlig helg! kram

2011-06-04 @ 17:50:10
Postat av: Ellen

ja det hoppas jag med! han har varit sjuk alldeles för länge nu! detsamma! kram:)

2011-06-04 @ 17:52:05
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0