boy

2011-07-17 @ 21:27:06

Hej där! Jag har precis tagit mig min första dusch i nya ångbastun! Ena badrummet var renoverat och klart när jag kom hem från öregrund. Det blev riktigt fräscht tycker jag! Jag och min syster tänkte dra iväg på en löprunda tidigare men jag har hostat och har haft ont i halsen hela veckan så vi sket i det och bestämde oss för att spela in en liten video till er med lite enkla övningar man kan göra själv men såklart så regnade det när vi kom ut. Suck och stön. Aja, just nu sitter jag bara och kollar på gamla bilder men tyvärr så är det nåt fel på blogg.se så det går inte att ladda upp..wellllllllllllll, godnatt då. Okej, jätteöverdrivet att skriva godnatt halv 10. Men om nån timme så ligger jag nog i fosterställning i min sköna säng! Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0