okej..

2011-07-24 @ 19:17:24

Godmorgon! hehe. Första bilden är jag dyng på. Minns inte ens att den knäpptes.
Gårkvällen spenderades på vipen inne på collage med snyggingarna carro och naima. Gratis dricka resulterade i förlorat minne. De sista timmarna finns inte i mitt huvud, har ingen aning om hur jag tog mig därifrån eller hur jag lyckades vakna upp i philip's soffa med sminket i hela käften. Jag tar nämligen alltid bort mitt smink, hur full jag än är. Jag spydde som ett as i morse och till och med på vägen hem från stan. Grisigt somfan. Har aldrig någonsin mått såhär dåligt efter en utekväll. Sitter framför datan nu och känner att jag kan lägga en puke på tangentbordet när som. Min man vill komma och ta hand om mig så han är påväg. Har inte varit kapabel till att ses förens nu. Är knappt kapabel fortfarande men aja..vi hörs nog mer imorn för nu kan min datorskärm lätt förknippas med en karusell. Det snurrar något fruktandsvärt. Tja

Kommentarer
Postat av: camilla

för att vara dyng ser du jävligt bra ut!!

2011-07-24 @ 19:26:39
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/
Postat av: fredrika

hahaha shit va sjukt. och jävligt kul!

2011-07-25 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0