dagens

2011-07-09 @ 10:37:00

Shorts Levis
Tröja HM

Kommentarer
Postat av: Linda

ahhhh, jag vet inte vad jag ska göra!! har råkat buda hem ett par för stora 501 shorts, älskar dom så mycket så jag vägrar göra mig av med dom, dom är för stora i midjan som fan, har du något tips, kna man sy in i midjan? och vad är snyggast, ha uppvikt eller slita dom så som du har? :) behöver din hjälp för jag tycker du alltid lyckas så jäkla bra med dina shorts!! :)

2011-07-09 @ 13:34:20
Postat av: Ellen

det går inte att sy in dom i midjan och få det bra. Mina är också alldeles för stora men jag kan iaf ha dom i midjan med skärp, haha. på mina som var förstora var det snyggast med sliten nedkant :) beror ju på hur dom sitter liksom:)

2011-07-09 @ 19:29:58
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0