XXL

2011-01-05 @ 18:03:54


Det blev ingen 2hand runda för jag var tvungen att springa mina ärenden först och det tog hela dagen. Stackars mamma. Hon bjöd mig på lunch på en söt liten vietnamesisk restaurang. Var ute efter ett vitt vanligt linne med djupt revben men jag hittade inget. Var omöjligt. Sen kom jag på att jag kunde köpa ett vanligt i en skitstor storlek och det gjorde jag. Det på bilden kommer från gina och är i strl xxl, haha. Köpte även en fin tröja med bara en arm men såklart så glömde jag det i stan i en butik. Ringde runt och hittade det tillslut så jag får åka tillbaka till stan någon dag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter läppstiftet du har på dig? skitsnygg färg!

2011-01-08 @ 14:29:12
Postat av: Ellen

det var från isa doras sommarkollektion men färgen heter dolce vita! Tror tyvärr inte att det finns kvar längre för det reades ut i slutet av sommaren men du kan ju alltid kolla !:)

2011-01-08 @ 17:08:41
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0