Silver pants

2011-01-09 @ 17:06:00

Såhär ser dom ut på. Jag är jättenöjd. Ska ha dom i thailand så ni får se bättre bilder snart. Imorgon är det en vecka kvar! WOOOOOOOOHO. Det är alltså dom glittriga byxorna från gina. Köpte ett par till för att klippa av. Silvriga shorts är ju inte helt fel. Eller vad säger ni?

Ni sprider verkligen glädje när ni väl kommenterar. Man blir så himla glad. Jag är ofta på dåligt humör och lite sur och aggressiv av mig men när jag läser det ni skriver så blir jag glad. Ville bara säga det. Keep up!

Kommentarer
Postat av: Lilian

De blev ju skitbra wiho haha det är alltid läskigt att klippa av byxor, om det blir fel då får man fet flipp! e så avundsjuk att du ska åka bort, kommer du kunna blogga därifrån?

2011-01-09 @ 17:11:05
Postat av: Sandra

jävlarrr va snyggt! hur länge är du i thailand?

2011-01-09 @ 17:12:31
URL: http://jiggly.se
Postat av: Ellen

haha jag vet jag höll på att bajsa på mig innan. Men som tur är så är jag nöjd iaf!:) aa det ska bli hur skönt som helst! Jag kommer att vara borta i 2 veckor och förmodligen så kommer jag inte blogga därifrån då det inte finns trådlöst internet på hotellet men jag ska göra vad jag kan! Annars blir det en liten paus! kan vara skönt!

2011-01-09 @ 17:18:55
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: S

Fan vad snyggt det blev!

2011-01-09 @ 17:54:42
Postat av: jessica

skitsnyggt! jag får mycket inspiration från dig och dina kläder! grym blogg :)

2011-01-09 @ 18:24:59
URL: http://soderberg-j.blogspot.com
Postat av: Linn

Hur fick du din blogg på facebook? Snyggt, gillar det :)

2011-01-09 @ 19:04:22
Postat av: Ss

verkligen grymt snygga dom blev!

2011-01-09 @ 19:10:55
Postat av: Ellen

Tack så mycket! ni är så himla söta :)

Jag har ingen aning om hur jag hamnade på facebook. Jag har inte gjort något. Det var en läsare som länkade mig "ellenwestin.se" jag förstår ingenting. Vart/hur på facebook hittade du mig?

2011-01-09 @ 19:52:11
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: inspirerad tjej JA

Om kommentarer motiverar dig att fortsätta blogga ska jag fan kommentera varje dag tihi :D ibland glömmer jag bort att den här bloggen finns och när jag sen kommer på det igen tänker jag wihoooo & och då är det bara nice eftersom jag har massa o läsa :D haha.. pöss

2011-01-09 @ 20:13:01
Postat av: inspirerad tjej JA

Om kommentarer motiverar dig att fortsätta blogga ska jag fan kommentera varje dag tihi :D ibland glömmer jag bort att den här bloggen finns och när jag sen kommer på det igen tänker jag wihoooo & och då är det bara nice eftersom jag har massa o läsa :D haha.. pöss

2011-01-09 @ 20:13:15
Postat av: inspirerad tjej JA

Om kommentarer motiverar dig att fortsätta blogga ska jag fan kommentera varje dag tihi :D ibland glömmer jag bort att den här bloggen finns och när jag sen kommer på det igen tänker jag wihoooo & och då är det bara nice eftersom jag har massa o läsa :D haha.. pöss

2011-01-09 @ 20:13:49
Postat av: inspirerad tjej JA

Om kommentarer motiverar dig att fortsätta blogga ska jag fan kommentera varje dag tihi :D ibland glömmer jag bort att den här bloggen finns och när jag sen kommer på det igen tänker jag wihoooo & och då är det bara nice eftersom jag har massa o läsa :D haha.. pöss

2011-01-09 @ 20:14:16
Postat av: inspirerad tjej JA

Om kommentarer motiverar dig att fortsätta blogga ska jag fan kommentera varje dag tihi :D ibland glömmer jag bort att den här bloggen finns och när jag sen kommer på det igen tänker jag wihoooo & och då är det bara nice eftersom jag har massa o läsa :D haha.. pöss

2011-01-09 @ 20:14:49
Postat av: Ellen

hahah det låter ju asbra :) om du glömmer bort den kan du ju följa bloggen via bloglovin om du vill, då behöver man inte komma ihåg :) men tack så mycket du! puss sötis!

2011-01-09 @ 20:26:25
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: D

Det blev verkligen skitsnyggt! :D kommer bli grymt till din thailand bränna! hur länge kommer du vara i thailand, hur kommer ni lägga upp resan? kan du inte göra ett inlägg om det:) ? grym blogg!

2011-01-09 @ 20:43:09
Postat av: maria

hur mkt kostar den där kavajen från hm? sen mössan från weekday jag fråga om förut var det på götgatan? sett om dom finns kvar?

2011-01-09 @ 21:04:00
URL: http://mstery.se
Postat av: S

De fanns en länk till din blogg på facebook till höger, typ Ellenwestin.se

2011-01-09 @ 22:01:52
Postat av: tove

damn va snygga!

2011-01-09 @ 23:19:44
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/
Postat av: Frida

Snyggt snyggt

2011-01-10 @ 10:14:06
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/fridas
Postat av: Ellen

D: Jaa det tänkte jag också! haha. Jag kommer att vara i thailand i 2 veckor! Vi har tyvärr knappt planerat resan men det vi tänk är att vi ska bo på ett hotell i krabi, vid railey beach och vi kommer att ta tagsturer till andra öar, typ poda island, ao nang, hong island, phra nang och det finns tydligen ett shoppingcenter som heter tesco lotus som vi tänkte åka till. Mer är inte planerat, vi får helt enkelt se hur det blir :)

S: okej tack så mycket :)

Tove & Frida: vad ni är söta! Tack så mycket :)

2011-01-10 @ 11:46:45
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: inspirerad tjej JA

omg hahah... lackade på att det aldrig skickades så skickade jag igen. och igen. och igen.. haha sorry för spamET. :)

2011-01-10 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0