Rymdlinne!

2011-01-11 @ 14:52:45

Blev sådär sjukligt rastlös så jag följde med mamma upp till hennes lokal och sydde ihop ett linne. Mamma varnade mig för att det inte kommer bli bra med det tyget och det visste jag, men jag kunde ändå inte låta bli för silver är så jävla ballt tycker jag. Okej, det blev verkligen sjukt fult. Ser ut som att man har en påse på sig. Passformen försvann med det tyget + att det är helt stelt. Ja ni ser ju själva. Fast på något sätt tycker jag ändå att det blev lite ballt bara för att det är så udda men det är fan tvek om jag kommer använda det med tanke på att det typ kliar satan mot huden. Usch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint! :)

2011-01-12 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0