My tattoo

2011-01-06 @ 18:03:00


Får ofta frågor kring min taturering. Dessa är det senaste:
ooh, vad haru för tatto? :)) eller alltså vad står det? hihi
vad står det på din tato?
såg att du har en tatuering,skulle vara gulligt om du kunde visa den!:)
btw, snygg stil!
vad betyder din tatuering och vilket språk är det på? den är jätte fin :)
Vill bara säga att du är otroligt vacker, och du har sjukt snygg stil! 
Älskar din tatuering, har alltid velat ha en tatuering på revbenen. 
Vad står det på din tatuering, massa kramar! :)

Jag orkar inte ta detta enskilt så jag skriver detta inlägg och hoppas att det räcker. Min tatuering är skriven på franska för att jag läste franska och för att jag älskar franska. Finaste språket enligt mig. Det står Un moment dure une seconde entière mais le souvenir dure pour toujours. Den är lite komplicerad att översätta direkt till svenska eftersom jag översatte den från engelskans A moment lasts all of a second but the memory lives on forever. Hoppas ni fick svar på era frågor!


Jag är så jävla sur för jag fick precis reda på att jag missat zumba-passet. Det började kl 16.30 eftersom det är helgdag...................hur drygt? Så nu är gymet stängt och jag kan inte åka och träna..nice.
UPDATE: Vet ni vad som nyss gjorde min dag? Att solsidan startar den 16 januari!!!! fast då är jag i thailand...

Kommentarer
Postat av: Hanna

snygg!!

2011-01-06 @ 22:48:02
URL: http://kkjellberg.blogg.se/
Postat av: sandra

verkligen grymt snygg tatuering!!

2011-01-09 @ 00:18:21
Postat av: Ellen

tack snälla ni :)

2011-01-09 @ 10:13:42
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Therese

vad är det för teckensnitt? ;)

2011-07-18 @ 06:13:48
Postat av: Ellen

old english :)

2011-07-18 @ 19:24:30
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0