Last night

2011-01-06 @ 13:00:52

Yesterday was sick. Har aldrig behövt stå i kö i EN TIMME till tegel, fått gå omkring med jackan för att jag inte kunnat hänga av mig den för att garderoben var full. Kort och gott: Det har aldrig varit så mycket folk. Tror fan det var fler än vad det var på juldagen. Fan, go tegelonsdag säger jag. Nejmen det var faktiskt för många tyckte jag. Man kom knappt fram när man skulle gå någonstans.
Jag fick så himla fina komplimanger igår och ni ska veta att jag blir jätteglad! En randomsnubbe kom fram till mig och sa att jag var för snygg för att vara på tegel..det tyckte jag var lite kul. haha.

Nu måste jag skynda mig och duscha för jag ska vara med en person och sen träna ZUMBA! Härligt va? Bokade två dagar innan typ precis när dom släpptes som riise sa, DÅ fanns det platser kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0