Amen juste

2011-01-02 @ 20:45:00

Kollade igenom bilder på datorn och såg denna. Hade helt glömt bort den skjortan! Har inte använt den sen i somras. VART FAN ÄR DU SKJORTJÄVEL? säger jag med ett stort leende.

Nu har ni sagt att ni vill att jag ska bli mer personlig..hittills har ingen skrivit något annat iaf! Så nu får ni skylla er själva för jag kan va så jävla sjuk. Mohaha paus mohaha. Jag kommer inte ta det lugnt med svordomarna för det är mitt vardagliga språk och det är det jag använder när jag skriver. Skriver som jag pratar helt enkelt.
Är dock lite rädd för att ni ska bli rädda för mig och sluta läsa...Isf får ni helt enkelt göra som jag och bara kolla på bilderna och skita i texten. Hihö.
Weeeell, nu är det mys framför tvn. Morden i midsommer. Är en sucker för kriminalserier. Favoriten är beck. Sen wallander.

Jag har fått flera, eller två frågor bara idag där ni frågar vad jag har för objektiv till min systemkamera och tyvärr så har jag ingen (jävla) aning. Har det som sitter på kameran när man köper den. Eller nu hjälpte pappa mig..Canon EFS 18-55.

LOVE, dudes.

Kommentarer
Postat av: thilda

sjukt snygg! älskar skjortan

2011-01-04 @ 21:21:10
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0