Dagens - 8 januari

2011-01-08 @ 17:07:04


Jag gjorde en liten bloggstrejk. Jag tänker blogga på mina egna villkor nu och inte på era ett tag framöver, så får vi se hur det blir. Ni kan alltså inte räkna med 6 inlägg per dag.
Jag har varit i stan hela dagen och shoppat lite. kan visa det senare.

Vill också passa på att tacka er som faktiskt kommenterar med fina och stöttande ord. Det värmer. Kan ju inte bara sluta blogga när ni är så underbara. Vill inte sluta blogga heller, inte för tillfället. Kommer dock ta en paus snart. Läste precis era kommentarer från inlägget nedanför och jag vill ge extra cred till Lilian!

Kommentarer
Postat av: Lilian

:)

2011-01-08 @ 18:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0