Bara en fundering

2011-01-09 @ 10:14:00

På bilden ser ni Henrik Johansson. Vi jobbade tillsammans i somras.

Såhär kändes det i början på mitt jobb. Som en fängelsefånge. Jävlar vad jobbigt det var. Dagarna gick hur långsamt som helst och själva arbetet var ju hur tråkigt som helst också. Inte hade jag kunnat ana att jag skulle fortsätta ytterligare ett halvår..hade jag vetat det just då, i period ett, när vi sommarjobbade. Då hade jag mått dåligt somfan för att sluta efter sommarjobbet som varade i en månad var bättre än studenten. Haha, jag lovar. (jag ville iof inte ta studenten för jag visste hur mycket jag skulle sakna att träffa alla..) Slutade dagen innan nyår för att ett gäng praktikanter skulle ta över efter oss och om jag ska vara ärlig så saknar jag det. Helt sjukt. Vem hade trott det? Vi hade roligt och jag önska jag hade tagit vara på det ännu mer och inte tittat på grotesco..haha. Nejmen nu är jag ju ledig (vägrar säga arbetslös) och det har jag fan redan tröttnat på. Man gör ju inte ett piss på dagarna typ.

Kommentarer
Postat av: Melika

Vad var det du jobbade med? :)

2011-01-09 @ 23:05:19
URL: http://melikas.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag jobbade i arkivet på danderyds sjukhus. Vi rensade och sorterade journaler :P

2011-01-10 @ 12:01:26
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Olasolveig

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-05-20 @ 07:33:13
URL: http://olasolveig.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0