VÄXJÖ I MARZZZ

2011-02-09 @ 21:44:00

Mina fina armband från nelly kom idag. 69kr/st. Kap. Såg dock att de tog slut precis efter att jag köpt mina. Tur jag har. Insåg också att de passar till mitt halsband från hm, prefekt.
Måste säga att det kändes skumt när lillebrorsan satt och krökade till middagen för att sen dra till tegel. Lille plutten. Att man väljer tegel som sin första utgång kan jag dock inte förstå...
Har även bokat en biljett till Växjö. Skulle egentligen åkt i slutet av februari för att fira Daniellas födelsedag men det blev lite för dyrt. Hittade en billigare biljett den 3 mars, en torsdag. Och så stannar jag enda till den 8e, en tisdag. Blir bra. Vi ska festa. Spåra. Mysa. Umgås. Snacka skit. För sen åker min bästa vän till fillippinerna och blir borta en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0