BLACK AND WHITE

2011-02-27 @ 22:12:00

Jag satt och testade igenom typ alla funktioner på mitt fotoprogram som jag har. Kult faktiskt. Hittade denna effekten som faktiskt gjorde denna otroligt fula bild lite fetare. Har dock ingen aning om vad effekten hette, möhö. Tycker dock att bilden är lite skrämmande. Ser obehaglig ut. Och nej, jag kliar mig inte på mutti. Dock så minns jag inte nu vad jag gjorde. Kul hade jag i alla fall, helt klart.
Nu ska jag fortsätta kolla på wallander, eventuellt starta glassmaskinen. Hörsssssssss
Possss nighty

Kommentarer
Postat av: mn

haha mutti hahaha åå

2011-02-28 @ 06:42:57
Postat av: Becca

Åh, använder du PhotoScape? Jag har det i alla fall och lyckas inte riktigt med bilderna asså.... Är väl inget genious på fotoredigering I guess! Har du nåt bra tips?

2011-03-02 @ 23:29:08
URL: http://beccabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0