AND WE GON' MAKE YOU LOSE YOUR MIND

2011-02-26 @ 08:14:00

Gammal bild.
Hello babes!
Igår blev jag så jävla sur för att jag inte kunde gå ut och dansa. Min hals kändes helt svullen och ömmade och jag hade jätteont i magen. Satt och lyssnade på min nya favoritlåt och jag ska inte ens säga vad jag blir av att lyssna på en, hähä. Eftersom jag var så sur så gick jag och la mig skittidigt. Tror nästan att jag skippar att skriva vilken tid med tanke på att min 13 åriga lillasyster förmodligen la sig 5 timmar efter. Vaknade i alla fall nu. Hoppas ni hade en bra fredagskväll med mycket bärrtz och assshakin!
Läste på Kissies blogg att hon också var bjuden till den där festen i sviten, synd att jag inte drog dit, phahahah
Förresten har jag berättat att dom där solglasögonen smälte i resväskan påväg hem från thailand? hahahah FAN

Kommentarer
Postat av: Matilda

århhh gillar din blogg jättemycket!!!... För en gångs skull en bloggeska med lite attityd !:)

Ska spara denna!

2011-02-26 @ 10:36:28
Postat av: Ellen

tack så mycket!! kul att höra tjejen :D

2011-02-26 @ 10:38:00
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: hanna

tråkigt det inte blev någon utgång för dig, jag festade åt dig iaf ;) haha seg idag kan man säga.

2011-02-26 @ 12:11:13
Postat av: ellen

jaaa jättetrisst! Aaa det är härligt att höra! :D

2011-02-26 @ 14:21:09
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0