LINDEX LEVERERAR

2011-02-23 @ 09:32:00

Jag går sällan in och kollar på Lindex! Jag missar saker märker jag. Kollade nyss hemsidan och den här bikinin hade jag fan inte tackat nej till. Älskar att den är udda. Överdelen kostar 129 pix och underdelen 99!
Inatt drömde jag att någon hade snott min iPhone 4 och bytt ut den mot en 3GS. Var så jävla lack när jag vaknade. Frisk dröm, haha. Drömde lite annat också men det är inget jag vill skriva här tyvärr. Från början hade jag tänkt ha bloggen som en dagbok som jag kunde kolla i när jag blir äldre där jag kan skriva av mig lite. Jag har alldeles för många läsare för att kunna öppna mig här.

Kommentarer
Postat av: hanna

lindex blir faktiskt bättre o bättre :) du får öppna dig hur mkt du vill bara du inte slutar skriva helt haha ;)

2011-02-23 @ 11:57:10
Postat av: k

ja skit i det :D öppna diig ändå!

2011-02-23 @ 17:07:05
Postat av: Ellen

hahha gullehanna! :D

vi får se, jag kommer dock inte dela av mig så mycket av mitt privatliv!

2011-02-23 @ 17:12:59
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: hanna

det tycker jag inte du ska behöva göra :) privatlivet är som det säger privat. uppskattar allt annat tips och dina bilder en feel good blogg helt enkelt!

2011-02-23 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0