HM NEWS

2011-02-17 @ 11:05:00

Snyygga plagg som kommer in på hm snart. Vissa saker har redan kommit in har jag sett. Bland annat den turkosa clutchen, den finns på trendavdelningen tror jag och kostar 399kr.
Hittade kollaget på Matildas blogg!
Godmorgon kära! Mamma har köpt örtte som ska göra att man sover bättre för både jag och mamma har sömnproblem men för mig verkade det inte fungera alls. Sov skitdåligt.
Som ni vet så slutade jag med ishockey i oktober men just idag har två olika tränare/lagledare frågat om jag kan spela. Den ena behövde hjälp på en match idag men det går ju inte eftersom jag är sjuk, och den andra vill att jag ska hjälpa riksserielaget i kvalet. Känner mig skyldig att hjälpa till eftersom dom har dåligt med folk och jag kommer försöka göra det. Jag kommer ju suga röv nu men ändå..Tänk om jag vill börja igen efter det..hmm.
Har även varit duktig och ringde till DS och fixa friskvårdsbidrag..dom hade nämligen glömt betala ut det. Det är 3 hunka. Det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa ellen kom och spela med oss ! :D

2011-02-17 @ 15:14:20
Postat av: Ellen

jaaaaa, hihi :D

2011-02-17 @ 15:16:24
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0