CRAVING

2011-02-18 @ 09:39:00

HM FASHION AGAINST AIDS. SLÄPPS 26 APRIL.

Godmorgon solstrålar! Har ni sovit gott? Jag sov skiiiitdåligt verkligen. Skulle inte kört zumba igår tror jag. Jag hade hosta, täppt i näsan och samtidigt halsont så jag sov inge vidare. Och så mardrömmar på det. Jag drömde att jag var själv hemma hos mormor (?) och så kom det typ 6 grabbar, alltså då snackar vi hulkar (inga namn här, haha) i mina ögon var det typ 6 donkey kong. Dom skulle försöka rapea mig och jag slog ner alla med ett järnrör och så vaknade dom igen och så höll det på hela tiden. Lite obehagligt men jävlar vad kul, haha.


Kommentarer
Postat av: hanna

tråkigt att du blev sämre :( du får vila idag och hålla dig varm så är du snart frisk igen. tur du slog ner biffarna i din dröm haha ;)

2011-02-18 @ 09:50:08
Postat av: Ellen

ååh tack gullis! :D

2011-02-18 @ 10:17:14
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Jill

Tack sötnos :) de där väskorna är superfina!

2011-02-18 @ 11:27:48
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0