SVANS

2011-04-06 @ 22:13:00

Jag är riktigt sugen på att ha en svans hängandes på väskan. Det är fett. Har inte hittat nån snygg dock.
Nu ska jag iväg till gymet. Det tar emot för jag är sjukt seg men jag måste! Har inte tränat sen i fredags så det är rätt illa!
UPDATE: Sjukt skönt på gymet, körde jävligt tuff löpning och avslutade med styrkeprogrammet jag fick av tomas. Mamma kör en övning baklänges, alltså hon sätter sig åt fel håll och kör UTAN att märka att hon gör fel..Som vanligt tror jag hon skämtar eftersom hon är största pajjasen jag känner men ICKE. Jag bara "lägg av vad gör du?" så hon lackade typ och bara "VAAAAAAD?" Jag dog typ på riktigt. Själv somnade jag i bastun efter. Så ofrisk är jag samt min mamma. Pappa är inte heller frisk som råkar ta mina shorts på sig, dom satt som korvskinn mot hans ben. Nog det vidrigaste jag sett på länge.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Let me know when U got one!

2011-04-06 @ 21:25:08
URL: http://bbambi.devote.se
Postat av: hanna

hahah skrattade gott åt det sista :) du verkar så där rolig och go, skönt med träning jag måste själv skärpa till mig nu haha så lat :s

2011-04-06 @ 22:35:26
Postat av: fanny

såg att dom har fått in liknande på h&m, i grått för typ inga pengar 49 eller någeeee, sjeekt nice! OCH måste bara säga hur grym du är, hittade din blogg via heartit och daaaaaamn du är en ny favorit, du verkar som en skön brud med båda fötterna på jorden och sen så har du verkligen en inspererande stil och är typ den vackrast ejag sett, honsetly! åkej nu rinner det nästan smör från mina fingrar men all true! keep it up, YOU GO! pööss

2011-04-06 @ 22:57:49
URL: http://fannymlundberg.blogspot.com
Postat av: melanie

Måste bara fråga om du jobbar nu ? Eller om du e jobbsökande? Har för mig att du skrivit de. Jag själv jobbar inte nu (inte gjort på 1 mån). Hur gör du för att inte tröttna? Man känner sig så kass.. :( tack för en toppenblogg iaf, älskar den !

2011-04-07 @ 01:36:46
Postat av: Ellen

jag har ett jobb men jag har inte börjat jobba än, haha. Jo klart man tröttnar liksom. Jag försöker att hitta på saker på dagarna. Brukar åka och träna, det dödar endel tid, sen brukar jag pyssla och sy ibland för det tycker jag är kul! haha

2011-04-07 @ 10:27:40
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0