NEW IN

2011-04-07 @ 19:16:00

Kom precis hem från gymet...Vad är grejen med att det på riktigt är STORM ute?
En JÄTTESÖT läsare gjorde min dag med denna kommentaren "Såg dig på stan idag, sjukt fin är du!! :)" Lite synd att du inte kom fram bara, som sagt! Ni måste ju komma fram om ni ser mig! Kan se sur ut har jag hört men det är jag inte. Skulle bli så sjukt glad!
Fick somsagt pengar av min farmor och farfar igår så jag kunde inte hejda mig från att springa (nej ta bussen 45 min) till stan och köpa ett par byxor jag suktat efter ett tag. Många av er kommer hata mig för dom..but I don't give a fuck, honesty! Fick tag på min älskade svans som en läsare tipsade mig om, TACK!  49kr. Kompispris. Och bikinin som fan heller gör rättvisa på bilden. GOD DAMN vad snygg den är. Kunde inte gå ifrån butiken utan den! Så himla fin på! MEN..det är knas till mitt hår men jag funderar på att bara skita i det och köra ändå. Den är från HM. Allt är från HM!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Shit fyfan, vars kan man få tag på såna där döskallenitar? tänkte nita till en väska som jag har :)

2011-04-07 @ 20:22:31
URL: http://may19.blogg.se/
Postat av: Louise

Har de där svarta utsvängda byxorna i ljusblått ÄLSKAR DEM:)

2011-04-07 @ 21:09:55
Postat av: Maja j.

Hej, är de inlägg l bikinin? Skulle vara tacksam om svar på din blogg, Kram!

2011-04-08 @ 06:45:18
Postat av: Ellen

jaa förstår det dom är skitsnygga :)

nej bikinin har inga inlägg men den sitter jättebra ändå!

2011-04-08 @ 09:52:42
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Assi

varför skulle vissa hata dig för ett par byxor? oh vad bra, jag funderade på bikinin men var rädd för att färgen inte skulle va densamma i verkligheten.. har läst att den typ är brun så hoppas jag gillar den när jag får hem bikinin :) grym blogg annars!

2011-04-08 @ 11:14:57
Postat av: Ellen

haha nejmen jag skämta mest. Många är emot utsvända byxor :) joooo den är samma som på hemsidan:) skitfin=)=)

2011-04-08 @ 11:17:41
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Donna

vart fanns den pälsen?

min väska är också hel svart och vill gärna pimpa upp den :D

Tacksam för svar :)

2011-04-18 @ 19:39:40
Postat av: Ellen

Den finns på HM divided :D

2011-04-18 @ 19:47:42
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0