FRIDAY

2011-04-15 @ 20:49:00

Ony bild. Fick bli en gammal partyoutfit/sminkning.
Jag känner mig fruktandsvärt seg efter spinningpasset så det blir hemmakväll ikväll. Är allmänt seg nuförtiden så det ska bli jätteskönt. Kommer säkert vara så oskön att jag går och lägger mig svintidigt också, vi får se. Har ont i magen, känner mig äcklig..har duschat såklart men bara allmänt ful. Blir inte taggad då, ahha. Jätte ytlig.
Nivet när man får såna perioder då man bara MÅSTE göra en förändring, så som att jag färgade mitt hår rött..nu känner jag för förändring igen men vet inte vad. Känner att mitt röta hår är ofräsch färg just nu..(FYFAN VAD DET ÄR JOBBIGT ATT FÅ TILL RÖTT HÅR..förövrigt) Måste göra nåt med mitt hår. Det är så äckligt och jag anstränger mig för lite för att få det snyggt för det är fan nästan omöjligt. Blir bara att jag sätter upp håret hela tiden, vill ju kunna ha utsläppt för det är fint. Är dålig på hår. Dock så är det ofta det jag kollar på när jag tittar på nån. Har man fixat håret fint så kan jag t.ex inte märka att personen är osminkad och tycker hon är nice även om hon egentligen ser förjävlig ut i ansiktet. Fan vad jag tar i. Men ni kanske hajjar? I hope so.
En sak till..Har inte tänkt på att jag åker till rhodos med min familj MITT UNDER THE BEACH PARTY...NICE! Dock har jag ingen biljett men det kommer nog va galet med partysugna människor..AWESOME!

Kommentarer
Postat av: jennifer

pröva en färgbomb från revlon! revlon nutri color creme heter dom. vet en del som har rött hår som underhåller färgen med den & tycker de funkar kanon :)

2011-04-15 @ 21:16:15
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Håller med personen där uppe. Det var så jag gjorde. Men för att få bästa resultat så måste man gå till frissan och bleka, bleka, bleka och sedan färga rött. Tråkigt nog.

2011-04-15 @ 21:32:16
URL: http://bbambi.spotlife.se
Postat av: hanna

hår är svårt, minns inte när man gjorde nån förändring senast. men nu har jag bestämt att fixa iordning det till nästa löning :p och som du säger sätter man alltid upp det, du passar iaf lika bra i uppsatt som nersläppt :)

2011-04-15 @ 21:44:57
Postat av: Louise

förstår hur du känner, klippte nyss mitt hår ser förjävligt ut tycker jag, min dröm om långt svallande hår känns väldigt långt borta, men dit hår är så sjukt fett snyggt!! och du är sjukt snygg ;) gillar din blogg skarpt!

2011-04-15 @ 22:07:29
Postat av: Elin

Fin du är ! :)

2011-04-16 @ 20:00:54
URL: http://fashioninfluence.blogg.se/
Postat av: emmi

du är ju så snygg, älskar dina läppar.. har du något speciellt läppstift? supergulligt om du vill svara i min blogg så jag inte missar det!

2011-04-27 @ 22:51:36
URL: http://emmismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0