Till salu

2010-09-09 @ 18:00:26

Nu har jag bestämt mig. Jag tänker sälja min bruna aviatorjacka från Lindex. Jag säljer den för 799kr (eller högsta bud) som jag betalade för den eftersom den är så populär och oanvänd, alla lappar finns kvar och även kvitto. Vet att det var någon som var intresserad men skriv här i kommentarfältet om ni är intresserade. Är det fler som vill köpa den så går jag efter närhet, enklare att bestämma träff istället för att skicka så helst att ni bor i Stockholmsområdet eller i Växjö där jag befinner mig ibland. Den är alltså i strl S. Det tar emot ordentligt ska ni veta. Jag gillar den oerhört mycket men jag kan inte ha så mycket jackor!

Nu ska jag träna. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: jennifer

okejrå.. kan gå an för 799 kr

2010-09-09 @ 21:32:08
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0