Dynamite

2010-09-08 @ 17:41:48


Glömde visa kicksen jag hade idag. Här är dom..
Hade sjukt tråkigt på jobbet idag, typ som vanligt. Så jag tog en sån man tar bort häftstift med och slet på jeansshortsen. Ska fixa bättre sen. Nu ser det inte bra ut.
Ingen träning idag så det blir att slappa och sova tidigt. Är jetetjött. Åker till ö-vik i helgen på cup, jag vill inte. Prinsen kommer om en vecka, jag VILL.
Blev erbjuden jobb idag via tele på ett dagis 300 meter ifrån mitt hus och jag tackade nej. Hatar jobbiga barn.

Kommentarer
Postat av: dan

sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt snygga shorts! jag var bara tvungen att påpeka detta hohoho

2010-09-09 @ 13:03:55
Postat av: Ellen

ååhh tack så mycket golleeeee:D

2010-09-09 @ 17:21:04
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0