Lite svar

2010-09-26 @ 10:38:12

- Älskar din blogg! kan du visa hur du sinkar dig? skitsnyggt!
Jag har gjort ett inlägg om det, Jag kan lägga in det igen!

- precis! ögonsminkningen! :)

- hej, jag förstår att du är 91a ???:P vad gör du nu förtiden då du tagit studenten?? jobbar du?? vart i såfall:)hoppas din födelsedag blec super :D
Hej, ja det stämmer bra. Jag jobbar nu i ett år hade jag tänkt för jag orkar inte plugga vidare direkt. Jag jobbar på danderyds sjukhus i arkivet. Min födelsedag var jättebra, tack! :)

- hur ofta spelar du hockey? varför började du? får ni tacklas? vilken serie och lag? min tjejkompis spelar hockey i hässelby tror jag:)
Nu är det väl 5-6-7 ggr/vecka. Det är olika hela tiden. Men oftast 6 ggr/vecka. Vi får tacklas om man kommer två spelare och åker i samma riktning, då får man trycka upp i sargen. Laget heter Ormsta/SDE och vi spelar i högsta serien, riksserien. Jaha, kul :)

- hur länge har du och din pojkvän varit tsm? :))
Vi har varit tsm i 20 månader på torsdag :)

- varför är du så lik adriana lima
Ojj wowowoww. Tack så hemskt mycket men jag kan inte förstå att folk tycker det (det är nämligen flera som sagt det) för jag tycker inte det finns en enda likhet. Men det var ingen dålig komplimang!

- hej! kan du beskriva hur du är som person lite..asså svårt att förklara vad jag menar men hur skulle du reagera om man kom fram till dig? reagerar du olika på olika människor? du verkar vara en jättesöt tjej :-) keep up the good work!
Oj, jag är snäll. Jag varierar i olika miljöer kan man säga. Ibland är jag lite frånvarande och ibland är jag helt hype. Om man kom fram till mig skulle jag såklart bli jätteglad! Om en kille kom fram skulle jag totaldissa honom antagligen. Om jag inser att han försöker "ragga". Jag har blivit så jävla trött på killar så jag är typ otrevlig mot alla. Tyvärr. Men annars blir jag jätteglad! Tack så mycket! :)


- varifrån är jackan?
Den är från bikbok!

- kan inte du ha frågestund någon gång? skulle vara jätte kul. jag har en fråga i alla fall, har du blekt tänderna? i sådan fall har du gjort det hemma? och vad har du använt dig av?:)
Självklart kan jag ha det, roligt att du frågar! Nej, jag har faktiskt inte blekt tänderna. Jag borstade dom bara överdrivet mycket när jag var mindre (3 ggr/dag minst) men dom är inte speciellt vita längre. Ett tips är att använda dentosal som är en tandkräm som innehåller salt och det bleker tänderna. Det gör jag varje dag. Den finns att köpa på apoteket! Tar dock ett tag att vänja sig vid smaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0